Då va det torsdag!

image92Torsdag idag! härligt med nästan sista dagen för veckan! ska jobba över på söndag...det är så jäkla brott på jobbet just nu! Imorgon bär det iväg på överrasknings resa med Åke....å det bästa av allt är att jag inte sagt ett piiip så han vet inget, mer än att vi ska åka bort...han vet inte om vi ska sova över eller komma hem....men jag berättar under helgen va vi gjorde. Det är ju våran tredje bröllopsdag vi firar! tänk va tiden går fort...det va inte längesen jag satt med alla mina tråkigheter innan jag träffa Åke, å nu firar man TREDJE!! bröllopsdagen, men å andra sidan är det tur att den tiden gick fort så jag fick känna av hur det känns att vara lycklig! Ja nog om det....idag ska ja jobba kväll, så tjejerna ska köras till dagis, Rasse skall hämtas från skolan, sen ikväll har han fotbollsmatch! Var iväg å köpte ruschkana till tjejerna, å trehjulingar! det va dom mycket nöjda med! Å en bobycar till Edith köpte jag med! tjejerna har redan varsin! men lilla Edith kan ju behöva en när hon är ute där borta i STORA stan! Annars inget nytt under bältet! Hoppas ni får en bra dag idag! Solen skiner här å klockan är bara åtta! Kramelikram på er!

Kommentarer
Postat av: tms

Hoppas resan blir bra!!!

2008-05-24 @ 09:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0