Back again....

image88Tänk va man kan sakna en blogg! lite trist att bara gå in på andras men inte ha en egen....när man typ har något roligt att berätta! Som t.e.x att jag fick fast jobb igår!!! chefen kalla in mej på kontoret...med hjärtat i halsgropen gick jag sakta men säkert in där, Å d va ju inte så farligt han ville ju bara ge mej en fast tjänst!!! Med lönehöjning!!!! Imorgon ska vi på 40-års fest, Åkes bror fyller år. Så Ingrid kommer hit å sitter barnvakt. Sen har vi Teds konfirmation på söndag. Men vi ska bara va med på kaffet som tur e!!!! Har jobbat tidigt skift denna veckan, nästa vecka skulle jag egentligen jobba sent men Marie är ledig så jag tar henna skift, då blir det tre v tidigt. Jag tycker bäst om tidigt skift nu när det är finväder ute, på vintern spelar det ju ingen roll då är det ju mörkt så tidigt på e.m. Annars är det bra med alla, lite förkylda har väl mina kottar varit men inget annat storslaget. Rasmus spela fotbollsmatch i onsdags, dom vann med 6-2, Rasse står i mål, så han va helt nöjd! Jo våran dörr har ju kommit på plats!! kanon-fint! Åke jobba med den fre,lörd,sönd till halv elva på sönda kväll....men nu står den på plats! Vi fick en liten kattbäbis förra helgen, den är jättesöt. Å vi ska behålla den. å nu ska vi sterilisera mamman. Börjar bli lite väl ofta d kommer ungar....kan jag så kan hon.......oki kul å va tillbaka igen...Ha det gott så hörs vi igen!!

Kommentarer
Postat av: Irina

Härligt att du e tillbaka!!! :D
Kram vännen

2008-05-16 @ 22:37:10
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Stella

Överraskade ju med att ha skrivit när man kolla ...det är ju därför man har datorn ju så man vet vad som händer i grannbyarna ....gratta Håkan fr oss!!ha det bra i regnet idag ...

2008-05-17 @ 09:46:29
Postat av: eira

Åh vad skönt att du är tillbaka!!! Vilken bra målvakt Rasse är!!!

2008-05-17 @ 09:54:37
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Linda

Kul att du är tekas :)
Vilket kanonjobb målvakten gjorde :)

2008-05-17 @ 20:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0