Åh nej...helgen är redan slut!!

Jaha då va det slut för denna gången igen...som sagt mamma kom ju i fredas, då tog vi bilen å drog till Göteborg, ja hade ju bokat hotell rum på Gothia, lyxsviten med champange å choklad på rummet som välkomna oss. Halv åtta hade jag bokat bord på stans lyxigaste krog. vi åt å vi drack, hade JÄTTE mysigt. å d bästa av allt Åke visste inget. å hade det inte varit för mamma å Sune så hade vi fått bli hemma. Det är sååå mysigt att få vakna breve Åke å veta att vi måste inte springa ner å göra välling....på hemvägen stanna vi till i Lockeryd å köpte morsdagpresent till min älskade mamma. hon är verkligen bästa mamman!! Sen hem å byta av mamma, så stack jag igen till Lockeryd å köpte uteblommor, så nu har vi jättefint! men d är alltid så att man vill ha mer! men detta får duga...Farsgubben va hit en sväng å tog en snabbkaffe. Annars va det väl inge nytt. Jo ja har ju fått morsdapresenter, Rasmus hade me sig choklad å tjejerna bar fram en blomma, dom hjälptes åt att bära den till mig *supergulligt!* Å Rasse han vet vilken choklad hans mamma älskar! tack mitt hjärta!! Du är nr ett! ne gott folk dags att nana, tidigt skift imorgon! Ha det gott å krama varann en extra gång denna veckan!image93

Kommentarer
Postat av: mormorn

Rena nöjet att ta hand om "dockorna", dom sköter sej själv ganska långt faktiskt!!Hoppas det går bra med "pling-plong"-apparaterna för tjejerna!!

2008-05-25 @ 22:16:01
Postat av: Irina

Ni verkar ha haft en härlig helg :)

2008-05-26 @ 08:01:08
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0