Grillpremiär!!!

Idag ska vi grilla! å det är såå gott med första grillen! Imorgon bär det av till jobbet, läkarn ville sjukskriva längre, men jag ska gå å testa hur det är! Kännt mej bra dom här dagarna, men å andra sidan har jag bara legat i solen...har t.o.m brännt mej i ansiktet! Rasse är på scouterna å tjejerna sover, Åke grejar ute. Å du Tessan...det stämmer jag har haft njursten ett antal ggr! men denna gången va det "bara" grus, hade ju inte gått så långt! Tänkte sätta in en bild när Åke gör slingor på mej så får ni nåt å skratta åt! Ha det gott mina vänner nu ska jag ut till grillen!image78

Kommentarer
Postat av: stella

ingen bild som jag ser på dina slingor...

2008-04-24 @ 17:07:09
Postat av: Tessan

Ahh det låter gött med grillat, vi tänkte också grillat i helgen här, men killarna har varit sjuka och är sjuka fortfarande med 40 graders feber och hela baletten.
Ja, jag hade för mig att njurarna krågnlat innan, skit med det där.
*kram*

2008-04-27 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0